Search found 2444 matches

by sachael
Wed Jun 30, 2010 9:43 am
Forum: Lights, Camera, Action...5,6,7,8
Topic: Avatar: The Last Airbender
Replies: 144
Views: 16468

Re: Avatar: The Last Airbender

i totally envy those who'll see it on july 1st...
it will be shown here on july 21 (or 28. not sure because i heard they moved it)

i can't wait! all trailers and TV spots looks awesome!
by sachael
Tue Jun 08, 2010 4:44 am
Forum: The Cast List
Topic: Jackson Rathbone as Jasper #3
Replies: 544
Views: 50254

Re: Jackson Rathbone as Jasper #3

@Kris i squeeaaaaahhh when i saw jackson on the pre show... he's awesome. though i didn't like his blue coat whatevs we'll get eclipse here June 30 (but we're like 12 hours ahead USA... well anyways) but no Imax. (@*#)&(#*&$(#^~!!!!! jackson pics on MTV red Carpet. and hello to the newbies on this t...
by sachael
Mon May 24, 2010 7:43 am
Forum: Flight to Phoenix
Topic: Gen Y --The 20 something's thread
Replies: 1937
Views: 114136

Re: Gen Y --The 20 something's thread

Honey: i'm proud to be a single too! we're young and we'll have lots of time for commitments later.. chiara: good to hear that the things are good with the tests.. =) jen: i miss you heaps!! i think your letter got lost in the mail.. =( i went to the PO and no letter... =/ i'm having Supernatural wi...
by sachael
Mon May 24, 2010 7:38 am
Forum: The Cast List
Topic: Jackson Rathbone as Jasper #3
Replies: 544
Views: 50254

Re: Jackson Rathbone as Jasper #3

OMG sarah you read The Picture of Dorian Gray too?? well the movie was good but yeah Dorian has this "golden" hair... (they could have made Ben Barnes blond) sorry out of topic... and i kinda need a new banner too.. so yeah.. haha but anyways.. if you're looking for Jackson/Jasper avatars/icons .. (...
by sachael
Sun May 23, 2010 9:24 am
Forum: Flight to Phoenix
Topic: Rate the banner~ Take VII
Replies: 1248
Views: 43506

Re: Rate the banner~ Take VII

10.. LOL!!! wish i could have.. "he left me for kimmy" (only if that's alice... )
by sachael
Sun May 23, 2010 9:02 am
Forum: The Cast List
Topic: Jackson Rathbone as Jasper #3
Replies: 544
Views: 50254

Re: Jackson Rathbone as Jasper #3

hi sarah!!! (the pic you posted wants me to rip ashley's head off... =/ ) anyways... i think i should share this... (again posted on Twitter by my beloved Mira.. =D) Newborn Jasper with Maria jasper... riding... a horse... few others that Kris found.. The Cullens ( i think ithis is the part where Ja...
by sachael
Thu May 20, 2010 8:01 am
Forum: The Cast List
Topic: Jackson Rathbone as Jasper #3
Replies: 544
Views: 50254

Re: Jackson Rathbone as Jasper #3

hi marielle!!! and hi Total Twilight Fan (sorry.. i don't know your name... and btw.,.. i'm bad with names... hahah )
those pics you posted are soooooo awesome!

and

HAPPY BIRTHDAY KRISTINA!!!

Team name?? hmm... Team Jackson... haha i know that's lame.. =P
by sachael
Wed May 19, 2010 8:16 am
Forum: The Cast List
Topic: Jackson Rathbone as Jasper #3
Replies: 544
Views: 50254

Re: Jackson Rathbone as Jasper #3

KRISTINA!!!!!! YOU POSTED THAT PHOTOSHOOT!!!!! *DIES AGAIN* (YOU REMEMBER ME FLOODING TWITTER FEEDS WITH THAT... LOL) AND YES THAT SHOOT MADE ME TYPE IN ALL CAPS... yeah this thread just died...=( but we can resurrect this.. Hi Kristina! What nice pictures you bring with you! :D Im dead on the floo...
by sachael
Sun May 16, 2010 7:14 am
Forum: Flight to Phoenix
Topic: Gen Y --The 20 something's thread
Replies: 1937
Views: 114136

Re: Gen Y --The 20 something's thread

A mythical Creature.... hmmm.. at first maybe i'ds say a Zombie.. but i think it's more like a monster rather than "Mythical" so... I would say.. A cross between an angel/fallen angel and human... AKA the Nephilim. Though most think that they should be banished... i don't know.. i love being human a...
by sachael
Sat May 15, 2010 7:56 am
Forum: The Cast List
Topic: Jackson Rathbone as Jasper #3
Replies: 544
Views: 50254

Re: Jackson Rathbone as Jasper #3

yeah this thread just died...=( but we can resurrect this.. hi there sarah!! and Thanks to my good twitter buddy @MiraTL i give you this... (Kris i know we both saw this.. but i can't help but to share.. these pics are... SOOOO... well... just look) Holy Smoke! why can't he just take that pants off....