Search found 78 matches

by Lauren Hale
Fri Nov 07, 2008 4:48 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Teenagers Unite
Replies: 1001
Views: 57836

Re: Teenagers Unite

ha ha wow, that's how i spend my time on the computer!
what time is it where you are? here it is 4:45
by Lauren Hale
Fri Nov 07, 2008 4:41 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Teenagers Unite
Replies: 1001
Views: 57836

Re: Teenagers Unite

ha! i would LOVE to be in Cali right now!!!
but i guess i should suck it up cause it's only gonna get colder over here on the East side :lol:
you're in a library?
by Lauren Hale
Fri Nov 07, 2008 4:38 pm
Forum: The New Kid in Town
Topic: Hey, I'm Cheyenne! :]
Replies: 8
Views: 818

Re: Hey, I'm Cheyenne! :]

Hey there! Im Lauren, i hope you enjoy it here! :)

PM me if you wanna chat! :D
by Lauren Hale
Fri Nov 07, 2008 4:32 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Teenagers Unite
Replies: 1001
Views: 57836

Re: Teenagers Unite

^mid seventies? ha ha in Michigan right now it's in like the thrities...my toes are soo cold! :)
by Lauren Hale
Fri Nov 07, 2008 3:21 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Teenagers Unite
Replies: 1001
Views: 57836

Re: Teenagers Unite

how are you fellow teens? i feel so out of touch, i havent been on in a few days!!!
by Lauren Hale
Wed Nov 05, 2008 4:19 pm
Forum: The New Kid in Town
Topic: twilight newbie.
Replies: 10
Views: 808

Re: twilight newbie.

WELCOME, i agree about not being able to put the books down haha, im Lauren :) hope you enjoy it here

PM me if you wanna chat!
by Lauren Hale
Wed Nov 05, 2008 4:17 pm
Forum: The New Kid in Town
Topic: I'm LMO
Replies: 9
Views: 1009

Re: I'm LMO

welcome!! im Lauren, hope you enjoy it here!!! :)

pm me if you wanna chat!
by Lauren Hale
Tue Nov 04, 2008 1:50 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Randomness round 4
Replies: 995
Views: 48825

Re: Randomness round 4

awwww that's so cute! "mom are you reading Twilight again?" haha

my nieces and nephew love when i read twilight to them, they like to make little predictions(im trying to get them started on reading strategies) lol
by Lauren Hale
Tue Nov 04, 2008 1:44 pm
Forum: Flight to Phoenix
Topic: Guilty Pleasures
Replies: 72
Views: 14222

Re: Guilty Pleasures

hmm....jasper....seth...edward....cheese...full house reruns
by Lauren Hale
Tue Nov 04, 2008 1:38 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Randomness round 4
Replies: 995
Views: 48825

Re: Randomness round 4

aww, do they enjoy your twilight obsession? ha ha :D