Search found 210 matches

by sarina1113
Thu Jan 08, 2009 7:18 pm
Forum: The Cast List
Topic: Taylor Lautner as Jacob Black #3
Replies: 1059
Views: 25260

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

I knew it, I knew it, I knew it. They couldn't give Taylor the boot.

I am soooooo sooooo ecstatic for New Moon now. I'm so looking forward to his chemistry with Kristen :mrgreen:
by sarina1113
Wed Jan 07, 2009 11:34 am
Forum: The Cast List
Topic: Taylor Lautner as Jacob Black #3
Replies: 1059
Views: 25260

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

This was on my front page just now... from People... http://www.people.com/people/article/0,,20250501,00.html?xid=rss-topheadlines :) Yayyyyyy!!!!! This week or next week we will know! Definitely stay optimistic, I have. ....and then this thread can explode and turn into a victory party :D Solomon/...
by sarina1113
Tue Jan 06, 2009 8:39 am
Forum: Lights, Camera, Action...5,6,7,8
Topic: True Blood-- Based on The Southern Vampire Mysteries Series
Replies: 701
Views: 49790

Re: True Blood-- Based on The Southern Vampire Mysteries Series

I think what happen was that I saw the first episode before they reshot it with the new actor who plays Tara. Brook Kerr was first cast as Tara for the pilot. http://www.nbc.com/Passions/photos/fashion/images/kerr_1.jpg And then they decided to re-do it with the new actress. They never aired it on H...
by sarina1113
Mon Jan 05, 2009 9:56 am
Forum: The Cullen Basement
Topic: Gen Y -- The 20 something's thread
Replies: 990
Views: 26881

Re: Gen Y -- The 20 something's thread

Time to play catch up! Welcome newcomers! CappuGirl - Tame you down? Psh, you can rant all you want :) WOOOO FOR JB! Eddie - I used to be a computer science major but I realized that I had no enthusiasm whatsoever to program. I mean, I liked to program but only to an extent. So I just switched my ma...
by sarina1113
Mon Jan 05, 2009 9:02 am
Forum: The Cast List
Topic: Taylor Lautner as Jacob Black #3
Replies: 1059
Views: 25260

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #3

Come on come on come on come on, let today be the day where to the torture ends!!!!!!

Geez, March is gonna be here in no time and that's when they start filming, right? I'm so excited :D
by sarina1113
Sun Jan 04, 2009 9:18 pm
Forum: Lights, Camera, Action...5,6,7,8
Topic: True Blood-- Based on The Southern Vampire Mysteries Series
Replies: 701
Views: 49790

Re: True Blood-- Based on The Southern Vampire Mysteries Series

I actually adore Anna Paquin as Sookie Stackhouse. I actually like her gap (so sue me), it kinda brings her down-to-earth for me. When I first read 'Dead After Dark' and found that Sookie was a blonde-haired, blue-eyed girl, I was skeptical of who'd be picked to play her role. But I like Anna becaus...
by sarina1113
Thu Jan 01, 2009 11:43 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Gen Y -- The 20 something's thread
Replies: 990
Views: 26881

Re: Gen Y -- The 20 something's thread

Eddie - Hahaha, ABBA is <3333. I think that's gonna be my theme song for 2009. Rose - Welcome! Whenever I met someone named Rose it reminds me of the Titanic movie, lol. As for my resolutions... 1. Loose 10lbs of body fat 2.Build confidence and meet new people 3. Find a slamming part-time gig 4. Hop...
by sarina1113
Wed Dec 31, 2008 1:20 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Gen Y -- The 20 something's thread
Replies: 990
Views: 26881

Re: Gen Y -- The 20 something's thread

Nope, not you or Samantha's fault at all. Lifetime: Television for Women is to blame for my pessimistic view of relationships. I should sue.

But I'm honestly just waiting for the right person to come along and I'm sure I'll take the chance and not worry about any of the bad stuff.
by sarina1113
Wed Dec 31, 2008 12:44 pm
Forum: The Cast List
Topic: Taylor Lautner as Jacob Black #2
Replies: 1004
Views: 30066

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #2

good morning everyone! um just wondering....if i'm 22.....does that make me too old to have a celebrity crush on taylor? :oops: :lol: You're kidding right? I'm 21 and I've got a crush too haha. No harm done :P I mean, it doesn't help that he looks like he's 18+ years old (at least to me he does).
by sarina1113
Wed Dec 31, 2008 11:48 am
Forum: The Cast List
Topic: Taylor Lautner as Jacob Black #2
Replies: 1004
Views: 30066

Re: Taylor Lautner as Jacob Black #2

^I was hoping too, switzgal but no such luck.

Well hey, next week sounds very promising. It's sad that we are still going through this agony into the new year but what can ya do?

OH! And welcome back TeamJacob! :)