Search found 83 matches

by SpiiderMonkey
Mon Feb 08, 2010 7:42 pm
Forum: The New Moon Movie
Topic: New Moon movie, take 5
Replies: 488
Views: 33493

Re: New Moon movie, take 5

Hello all, Just thought I'd let you all in on something that happened to me this passed weekend. I met Tyson Housemans (who plays Quil) father at a comedy club in Halifax, NS! He is absolutely halarious, and he mentioned that he was Tysons father.. it was pretty awesome! Just thought I'd share with ...
by SpiiderMonkey
Sun Jan 25, 2009 7:22 pm
Forum: Flight to Phoenix
Topic: What's your favorite scent?
Replies: 136
Views: 9367

Re: What's your favorite scent?

yes i love vanilla!!
My boyfriend has this body spray.. by Tag.. agh i can't remember what it's called, and we always see those commercials about axe making girls swoon, well whenever he wears this, i just wanna jump him! haha :roll:
by SpiiderMonkey
Wed Jan 21, 2009 12:59 pm
Forum: Flight to Phoenix
Topic: What's your eye color?
Replies: 454
Views: 15622

Re: What's your eye color?

Mine go black around the edge, blue and then a little bit grey.. its weird, i get lots of compliments on them though when I wear eye makeup, 'cause they stand out a lot.
by SpiiderMonkey
Tue Jan 20, 2009 5:39 pm
Forum: Lights, Camera, Action...5,6,7,8
Topic: Have you met a Celebrity?
Replies: 155
Views: 23704

Re: Have you met a Celebrity?

Jacob Hoggard from Hedley, gah he's yummy..
Got a hug and a signature.. love him!
by SpiiderMonkey
Tue Jan 20, 2009 5:24 pm
Forum: Lights, Camera, Action...5,6,7,8
Topic: The Worst Movies Ever
Replies: 302
Views: 21931

Re: The Worst Movies Ever

The Mist / fog / whatever it is called, stupid movie, horrible ending!!
Snakes on a plane, seriously, what was Samuel thinking??
When A Stranger Calls... HONESTLY, pointless, not even a little scary, i laughed throughout the whole thing.
by SpiiderMonkey
Tue Jan 20, 2009 4:59 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: What was the last movie you saw?
Replies: 1003
Views: 30748

Re: What was the last movie you saw?

Gran Torino!
I never thought I would like it, but it was absolutely amazing.
Defenitly a Clint Eastwood movie haha..
He was halarious, and I was not expecting to cry
but I did, bawled like a baby!! haha
I recommend it, its very good!

-Brittany
by SpiiderMonkey
Wed Jan 14, 2009 12:39 am
Forum: The Cullen Basement
Topic: Twilight Saga Q&A #2
Replies: 998
Views: 25010

Re: Twilight Saga Q&A #2

yeah cause i think it talks about them getting on a plane somewhere in the book.. maybe im just making things up, haha, but id say private jet of some sort.. i can't see them running and then swimming to the USA from italy :lol: even though, they can go underwater and such... just doesnt seem right ...
by SpiiderMonkey
Tue Jan 13, 2009 7:22 pm
Forum: The Cullen Basement
Topic: Twilight Saga Q&A #2
Replies: 998
Views: 25010

Re: Twilight Saga Q&A #2

i have mine :P lol anyway weird question that i just kinda thought about looking at twilight merch. (this is in the movie not books) You know how all the Cullens wear a family crest somewhere on them, well when Bella and Edward get married / bella gets changed.. do you think she will get a family cr...
by SpiiderMonkey
Tue Jan 13, 2009 2:37 pm
Forum: The New Moon Movie
Topic: New Moon Movie ~ Take 3
Replies: 992
Views: 34059

Re: New Moon Movie ~ Take 3

they are saying now that she did audition, on the blog i mean.

And yes i know that summit doesnt care what we think, I just am stating my opinion :P I like hsm and such, i just dont think hudgens is really the perfect fit for leah... :mrgreen:
by SpiiderMonkey
Tue Jan 13, 2009 12:51 pm
Forum: The New Moon Movie
Topic: New Moon Movie ~ Take 3
Replies: 992
Views: 34059

Re: New Moon Movie ~ Take 3

god I hope so haha.
defenitly don't wanna see hudgens as leah.. ugh