Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

User avatar
maddy<3twilight
Finding Stuff in Billy's Trunk
Posts: 3571
Joined: Wed Oct 01, 2008 5:25 pm
Location: Looking for Taylor Lautner!

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by maddy<3twilight » Fri Dec 26, 2008 10:48 pm

hmm I am bored...


1. What's your favorite song on your ipod?
Misery Business, man who can't be moved and breakeven.
2. What's something weird nobody knows about you?
umm nothing... I can get REALLY hyper...
3. What's your favorite weird food?
strawberry soup! (haha Chloe)
4. Favorite book besides Twilight?
THE HUNGER GAMES!
5. Who's on your computer wallpaper?
Twilight! DUH!
6. Last purchase made?
Umm a book... for me...
RR! ~ Major Dark! ~ I <3 Peeta! ~ J<3B ~
Image

User avatar
ashiekins16
Hanging Up on Jessica
Posts: 695
Joined: Fri Oct 03, 2008 10:38 pm
Location: Hanging with my love, Seth
Contact:

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by ashiekins16 » Fri Dec 26, 2008 10:48 pm

I'll do the questionaire!
Something else to learn a little about everyone!


1. What's your favorite song on your ipod?
Wonderwall by Oasis. <3

2. What's something weird nobody knows about you?
Hm.. I guess some people may know..no one here..I pick at my finger nails when I'm bored or nervous.

3. What's your favorite weird food?
Tuna Casserole. Sounds bad..but oh sooo good!

4. Favorite book besides Twilight?
Harry Potter! And anything by Nicholas Sparks and To Kill a Mocking bird..and Now Im gonna start BDB!

5. Who's on your computer wallpaper?
Just some design.

6. Last purchase made?
A snack on my break at work.

Soooo...who has read BDB here? I don't know if I should read the book I have..or wait til I have #1..my bf got me #'s 2, 3 and 4 cuz they didnt have one. Will that mess me up? I wanna read them!! But I dont want to be confused...ughh
Image
Randomness Regular since #7 E<3B
Team Bill...er, no Eric..no Bill.. :)

User avatar
museicalking
Ignoring Renee's E-Mails
Posts: 701
Joined: Fri Aug 22, 2008 2:06 pm
Location: strumming a guitar and listening to die hard music

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by museicalking » Sat Dec 27, 2008 12:30 am

1. What's your favorite song on your ipod?
slept so long by jay gordon, well- today

2. What's something weird nobody knows about you?
dis might sound weird- i have to fall asleep with noise! ill go crazy without my ipod or an open window

3. What's your favorite weird food?
ice-cream and cereal

4. Favorite book besides Twilight?
lullaby by chuck palahiuk

5. Who's on your computer wallpaper?
the deftones! its a grunge.

6. Last purchase made?
an itouch for mom...
Team Emmett- EDC, Inc. Emmett Demolition Crew.
Team Rosalie- Every Rose has its Thorns
Team Alice- Seeing the Future Since 1901
<3TWLIGHT<3TWLIGHT<3TWLIGHT<3TWLIGHT<3TWLIGHT<3TWLIGHT<3TWLIGHT<3

User avatar
skylarblue
Cliff Diving with Embry
Posts: 3251
Joined: Thu Aug 28, 2008 3:21 pm
Location: LOST on an island with Emmett! :P

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by skylarblue » Sat Dec 27, 2008 1:05 am

Hey Everyone! I hope you enjoyed your Holiday's and "Santa" brought you what you asked for!!

I'm really bored just finished watching Wanted with JL. Pretty good movie, I would recommend.

Chloe - I got your PM, couldn't respond because I was watching the movie and JL was making sure I was watching it. I will get in touch soon. Sorry Hun!
Kym - glad for you that the inlaws are leaving tomorrow :D
Lynz - have fun & be safe in San Antonio
Ash - you got my message on FB about BDB
Shel - you got your own computer - how awesome is that :D

Okay on to the questions:
-Favorite song on ipod: Spotlight (remix) - Jennifer Hudson & Supermassive Black Hole - Muse
-Something Weird about me: I can't have any of my food touch on my plate or I won't eat it
-Favorite Weird Food: Vanilla Ice Cream with crushed pretzles in it
-Favorite Book other then TW: Black Dagger Brotherhood series & Harry Potter series
-Wallpaper on Computer: On my laptop I have a filmstrip collage of Emmett
-Last Purchase Made: Ed Hardy perfume for women & some lip stuff from Bath and Body Works

Hope everyone is doing well & Have a Good Night
Image
EDC Inc~New Trainee Supervisor~Team Emmett!
Team Kellan~Proud Klutzer!
MS Virgin & Randomness Irregular!

User avatar
wildroses
Fishing with Charlie
Posts: 895
Joined: Wed Aug 20, 2008 8:59 pm
Location: riding motorcycles with jake

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by wildroses » Sat Dec 27, 2008 1:25 am

yes layla, come to florida and see it with me! lol :D

i'll do the question thingy too

1. What's your favorite song on your ipod?
as of right now its, that's not my name by the ting tings

2. What's something weird nobody knows about you?
hm..i have a weird obsessed with mugs.
drinking mugs. lol

3. What's your favorite weird food?
maybe...hm..lima beans? lol thats weird i guess

4. Favorite book besides Twilight?
probably the, a great and terrible beauty series

5. Who's on your computer wallpaper?
haha rob, doing this ninja jump/attack.

6. Last purchase made?
foodd
randomness bum<3
Image

User avatar
ashiekins16
Hanging Up on Jessica
Posts: 695
Joined: Fri Oct 03, 2008 10:38 pm
Location: Hanging with my love, Seth
Contact:

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by ashiekins16 » Sat Dec 27, 2008 1:59 am

Shannon- Thanks, I'll be trying to get the first one soon!
And that thing about the food..I used to be like that. I still am about some things!

I'm bored.
I starting reading my new book from my sister.
The Tales of Beetle and Bard.
I seriously need to first BDB! Stupid Wal Mart!
lol

Ugh, I work tomorrow too.
It's so weird to be back at the other job.

Well..yeah I'm off.
Night<3
Image
Randomness Regular since #7 E<3B
Team Bill...er, no Eric..no Bill.. :)

User avatar
Wingtear
Playing Thunderball
Posts: 1662
Joined: Sun Oct 19, 2008 11:09 am
Location: in Finland, making out with a werewolf
Contact:

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by Wingtear » Sat Dec 27, 2008 3:25 am

Hey guys!
YAY! the Lex is up again!!!
I'm just sneaking in to post a little quickie before we go to the airport!
MIL missed in the booking of the hotel.... Our room was a ordinary/small room, with a bunkbed and a double... guess where we slept... :roll: and no feather pillows either, just polyester stuff... No headboard on the bunkbed... we NEED to find a room in NYC...
Have a wonderful New Years Eve!!!!
Love mrs Wingtear
p.s. please PM me the new thread when you go into #10, I don't think I'll be back before that happens...
Image
Banner and avatar by the amazing MRK

User avatar
Tengo Nubs.
Hanging Up on Jessica
Posts: 607
Joined: Thu Aug 21, 2008 10:24 pm
Location: Fighting off all the chubies who want to steal her fictional men. ::cough::SAM&SHEL::cough::

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by Tengo Nubs. » Sat Dec 27, 2008 3:59 am

ughhh i am so tired. i really should go to bed--4am is quite late enough for me to be up!
i don't think that sentence made any sense. oh well.

i just got home from my murder mystery party. it was a ton of fun but, alas, i was not the murderer!! haha i was kinda disappointed :? i think one day i'd like to be the villain, you know? :lol:

anyway, just thought i'd post before bed. i'll do the questionnaire--very clever, chloe! uh, it was you, right?

1. What's your favorite song on your ipod?
hmmm....at the moment, probably starstrukk by 3oh!3.

2. What's something weird nobody knows about you?
i have an irrational fear of getting stuck in bathrooms. haha.

3. What's your favorite weird food?
i don't think i eat a lot of weird foods? maybe french fries dipped in a chocolate milkshake.

4. Favorite book besides Twilight?
book--the truth about forever by sarah dessen. series--harry potter.

5. Who's on your computer wallpaper?
haha edward and bella!! it's like an artistic collage-type thing of the scene where edward is staring at bella from across the parking lot. rob looks sexy in it! i pretend he's looking at me :D

6. Last purchase made?
crap....uh...strawberry chapstick? haha how boring is that?!

anyway, time for bed methinks. til the morrow!
Image
Sam and Shel <3 --Twinnies Randomness Regular. Addicted to the Brothers <3

User avatar
sachael
Cliff Diving with Embry
Posts: 3236
Joined: Fri Oct 17, 2008 9:51 am
Location: Somewhere in Vegas having and argument with Riley Reynolds.
Contact:

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by sachael » Sat Dec 27, 2008 8:14 am

well hello ran
1. What's your favorite song on your ipod?
well i don't have an i pod but my most played track on my sony mp3 is...
well straight jacket feeling -- AAR
and
I've been waiting for you -- guys next door (yeah the old one!!)

2. What's something weird nobody knows about you?
hmmmm... i'm freakin scared of corpses!

3. What's your favorite weird food?
we call it "tukneneng" it's like quail egg that has an orange coloring around it.

http://itchynscratchy.blog.friendster.c ... neng_1.jpg

4. Favorite book besides Twilight?
well.. hmm.. it's a love story called "wandering heart"

5. Who's on your computer wallpaper?
no one.

6. Last purchase made?
capuccino at a vending machine
ImageImage
Team J.ActionTwinnie:TillyWhitlock
A PROUD RANDIE and LEXLING
I Speak My Mindand i tweet too!

User avatar
darkrider
Red-Eyed Vampire
Posts: 1871
Joined: Thu Aug 21, 2008 3:57 pm
Location: Kentucky
Contact:

Re: Randomness Number 9, Number 9, Number 9....

Post by darkrider » Sat Dec 27, 2008 10:10 am

everybody! I'm back! I got into a car accident and the past week or so, I've been dealing with that.
Just my luck, right? :oops:
Anyways! Did anybody see the RPatz doll thing yet on the blog page?
It is soooo sick! Not in the good, cool way. lol It's very.....weird. I feel so akward dressing and undressing a man who makes girls ages 10-50 something swoon,
Oh my edward!

-Dark
Image
My twinnie and my fav twi guy=meteor
Randomness Reggie! BACK in...dark?
Emmett's Demolition Crew:Trainee
Team Edmartt! <<for the clueless, edward+emmett

Locked