You know you've read too much Twilight when

Locked
the.slayer
Wandering Through Town
Posts: 26
Joined: Sun Sep 07, 2008 3:02 am
Location: AussieLand

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by the.slayer » Mon Oct 06, 2008 2:09 am

Aline Mason wrote:
late at night to read the books

you squeal everythime you hear Forks, Cullens, Edward Alice Bella Ect...

When you should be doing homework your sitting around thinking about the charcters and the books

when you're at school you do the same

everyone who knows me knows not to make negitive comments about it because you're probably the biggest twilight freak in my school.

In short, the list is endless.


:D
hehe 100% true!
Image

Edward Cullen is staring at you...
- Jessica Stanley Twilight

Wanna be a vampire??

the.slayer
Wandering Through Town
Posts: 26
Joined: Sun Sep 07, 2008 3:02 am
Location: AussieLand

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by the.slayer » Mon Oct 06, 2008 2:29 am

RachelCullenxX wrote:
LipsForeverSealed wrote:When your thinking ''Edward can hear me now....''

haha I've done this sooo many times! I''m just thinking about something and randomly I'm like 'I wonder if Edward can hear me.....?" ^_^
hehe once again so so true, happens all the time for me lol
Image

Edward Cullen is staring at you...
- Jessica Stanley Twilight

Wanna be a vampire??

FilDeCuivre
Settled in Forks
Posts: 17
Joined: Thu Aug 21, 2008 1:10 am

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by FilDeCuivre » Mon Oct 06, 2008 10:31 am

When you here Justin Timberlake's "Sexy back" on the radio you can't help but think of Edward :lol:
Somewhere in the near future you will be looking my signature instead of this message.

spookybell
Part of Carlisle's Clan
Posts: 2125
Joined: Mon Aug 25, 2008 9:18 pm
Location: gnawing on Edward's earlobe

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by spookybell » Mon Oct 06, 2008 11:32 am

FilDeCuivre wrote:When you here Justin Timberlake's "Sexy back" on the radio you can't help but think of Edward :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: wow the song has never done that for me but I think I wil go play it to see if it does...

dang - I got distracted by making a ring tone and checking out the genius bar....
Image
Sometimes I am not satisfied with my signature!

nikie_nikz
Wandering Through Town
Posts: 43
Joined: Wed Aug 20, 2008 9:22 pm
Location: Honolulu, HI
Contact:

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by nikie_nikz » Tue Oct 07, 2008 12:44 am

clariissaa wrote:when I posted on this thread.
Classic. Best post yet.
"What fools these mortals be!"

Twilightlover101
Jump Starting Bella's Truck
Posts: 134
Joined: Sun Sep 21, 2008 12:00 am

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by Twilightlover101 » Tue Oct 07, 2008 1:11 am

Luna Silvertail wrote:You know you are obsessed with Twilight when you are up at 3 AM posting on Twilight Lexicon Discussion Forums.

You also know you are obsessed, when you start comparing characters to people you know in school/real life.
this is so tru I cam totally relate
some of my friends at school who aren't twilighter.....yet are getting annoyed with me cause my best friend and I won't shut up about it lol
Image

singingsolitude
Wandering Through Town
Posts: 35
Joined: Mon Oct 06, 2008 8:01 pm
Location: ratherbeinscotland
Contact:

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by singingsolitude » Tue Oct 07, 2008 1:54 am

I totally agree! haha.. I feel bad for most of my friends who aren't twilighters for 2 reasons - they dont know the awesomeness of twilight and they have to listen to me talk about it. haha... + it freaks them out to know that I compare some of them to certain characters from the books. hahaha

you know you read to much twilight when your mom is calculating an intervention to get your nose out of the books...
Image
"The Greatest thing you'll ever learn is just to love... and be loved in return...".

Inarikage
Buying a Better Raincoat
Posts: 51
Joined: Tue Sep 30, 2008 3:01 pm
Location: right behind you

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by Inarikage » Tue Oct 07, 2008 2:45 pm

When you watch/ read Lord of the Rings and think "Edward could have finished this quest in a couple of days without even getting a scratch" :lol:
You gonna make biscuits?
You gonna make BISCUITS?
YOUUU GONNA MAKE BISCUITSSSSS?

...no GIR,
and never...mention biscuits again

Tengo Nubs.
Hanging Up on Jessica
Posts: 607
Joined: Thu Aug 21, 2008 10:24 pm
Location: Fighting off all the chubies who want to steal her fictional men. ::cough::SAM&SHEL::cough::

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by Tengo Nubs. » Tue Oct 07, 2008 4:06 pm

when you find a silver volvo s60 in your school's parking lot and you decide to be a major creeper and take pictures of it....and then look inside the windows whilst hoping no one will catch you looking.

when you get really sad when you figure out that the volvo is clearly a girl's car, and not edward's. :(
Image
Sam and Shel <3 --Twinnies Randomness Regular. Addicted to the Brothers <3

Twilight_Moon
Wandering Through Town
Posts: 26
Joined: Sun Sep 21, 2008 8:23 pm
Location: Ohio
Contact:

Re: You know you've read too much Twilight when

Post by Twilight_Moon » Tue Oct 07, 2008 4:26 pm

you start relating everyday life to Twilight o.O

or every song reminds you of Bella&Edward or some character in Twilight XD

Locked