Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Actor-based discussion regarding the Twilight Saga cast

Moderator: bac

Forum rules
Click for Forum Rules
Locked
sillyme
Teaching Eric Social Graces
Posts: 215
Joined: Wed Feb 25, 2009 11:41 pm

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by sillyme »

Jazz Girl wrote:
Kristiner~ Yes, leg porn next. Completely!!! And, there is no better RobLegPorn than...
this one, which should be downright illegal...It's kind of hands, fingers and legs porn. Talk about a combo! *wipes brow*


Couldn't agree more :twisted: That HAS to be one of my ultimate favourites! And thanks to all you fellow lovely RobAddicts for the death inducing leg porn pictures! Just the sight...no, the thought, of Rob's legs is enough to make mine go all jello-like. His wrapping around me...mine wrapping around him...I'm sure most of y'all have the same thoughts :lol: :twisted:
Image
^^made by the lovely ForJazz926!

stellar87
Completely Dazzled!
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 3:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by stellar87 »

Mandy, I just loved Jackson shaking his little tushy so much I watched it loop about 20 times before I made myself top. :lol: And if you are only three years older than me you are really young so shut the hell up. haha Although lately I've been feeling entirely older than I should. lol

Caryn, I've never wanted to be a small Asian girl more in my life either. Cute little Katie was entirely too lucky.
Also, I'm pretty sure you own a little piece of my heart for the pictures you posted. I love the hell out of Robric. It makes me all nostalgic seeing him as Cedric when I first fell in love with him. *sigh* :lol:
Seriously...could he be any cuter?

Jen - Well played with the Rob leg/tushy porn. You basically killed me and I'm pretty sure I'm thankful for it. Rob's so damn sexy. YUM. :P

And as my parting (for now) gift...
Rob and Ashely before or after filming the party scene.
Pasty a.ss Robward. haha
Ashley looks so cute!

Rob's makeup is cracking me up. He's so pasty...yes, I know that's the way it's supposed to be but it's funny to see it in photos. And goodness could they pencil in his eyebrows anymore? :shock: And the wh0re lips look like they are in full effect there (maybe him and Ashley were making out and some of her's got on him. hahaha jk)...Oh Robward. :lol:
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!

Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
Posts: 2723
Joined: Sat Feb 21, 2009 11:43 pm
Location: New Zealand
Contact:

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by Jadey »

stellar87 wrote:
And as my parting (for now) gift...
Rob and Ashely before or after filming the party scene.
Pasty a.ss Robward. haha
Ashley looks so cute!

Rob's makeup is cracking me up. He's so pasty...yes, I know that's the way it's supposed to be but it's funny to see it in photos. And goodness could they pencil in his eyebrows anymore? :shock: And the wh0re lips look like they are in full effect there (maybe him and Ashley were making out and some of her's got on him. hahaha jk)...Oh Robward. :lol:
Pictures like that of Rob crack me up. He just can't sit still for photos :lol: so then he ends up looking so ridiculous. And Ashley is just sitting still, smiling. Rob is like in the middle of blinking/laughing/moving his head.
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart

stellar87
Completely Dazzled!
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 3:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by stellar87 »

Jadey wrote:Pictures like that of Rob crack me up. He just can't sit still for photos :lol: so then he ends up looking so ridiculous. And Ashley is just sitting still, smiling. Rob is like in the middle of blinking/laughing/moving his head.
haha Yeah, Rob's a fidgety guy. It's pretty funny to me. I always wonder how he ever gets through photoshoots. I can't imagine how frustrated photographers get with him.
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!

Jadey
Resisting Temptation With Carlisle
Posts: 2723
Joined: Sat Feb 21, 2009 11:43 pm
Location: New Zealand
Contact:

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by Jadey »

Well, photoshoots, he probably doesn't have fans around so hes more comfortable maybe?
He just freaks out when theres crazy girls running around tryna take piccies. :lol:
Image
^ by ForJazz
Image
"Theres a lot of like, feminist issues with the book. Like, 'Oh, she's so devoted to him' and well yeah, she's in love with him"
- Kristen Stewart

Jazz Girl
Making beautiful music with Edward as only I can
Posts: 5119
Joined: Mon Dec 08, 2008 9:25 am
Location: Rob's HalfwayHouse, shacked up with some FicWard.

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by Jazz Girl »

Nikki~ OH!!! Happy Giggly Robric!!! Answer;: Absolutely not. He could be no cuter. I sooooo love him when he's like that. You truly do love me. And I heart you back! A gifty just for you... It's my favorite Robric. He just looks so....cool! 8-)

As for the NM pics, OH DEAR!! Please someone tell me his sisters got on set and tried to dress him up like Claudia again? Please. If that is what his makeup is going to look at, I am SERIOUSLY concerned. Between that and the picture of Peter on the main LexBlog page. Maybe we gave the makeup artist people a little too much credit kids. Though I do like your idea about him macking on Ashley and it kinda rubbing off. Though, I like the idea of Ashley with Jackson a little more. He is seriously smitten with her and I think they are ubercute together.

Akire~ Hey! Lay off my Jonathan. I am still uberprotective, even though I think he his pushing...gulp...40!! (Gods, that makes me feel older than thinking about how old I was when Rob was born!)

SillyMe~ Yeah. Seriously, that picture at least should be completely illegal. Actually, I am inclined to say the man himself. But, at least that picture.

Jade~ Oh My!! Just the thought of Rob....all...wiggly....and .....giggly...and fidgety!! Just...O :twisted:
“Directing 7 Cullens at once=herding cats" :ROTFLMAO:
C-Dubs is TwitterRoyalty
Image
Turning Page is Gospel~Ashley=MiniMe~HHBS

DarkMuse
Acquiring a Taste for Mountain Lion
Posts: 2053
Joined: Thu Oct 30, 2008 2:24 am
Location: In 'The Corner' of Rob's Halfway House mumbling about cookies and unicorns.
Contact:

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by DarkMuse »

Nikki - Yep. I'm getting good at the dying thing as well. And it's all because of you. You keep posting such lovelies.
Ok ok so it's all Rob's fault. Whatevs. Lol. Thank you so much for the Robcrack. That was pure awesome.

Caryn - I heart you so hard for posting the Roberic picture. I remember feeling all kinds of freaked out about the fact that I noticed how much the Robmonster stands out in that scene. This was before I was ok with liking him. I felt all kinds of pedo being almost 6 years older than him. (I say almost because he was born 6 days before I turned 6. Lol I'm a goob.)

Someone posted the tushy picture of him standing in front of that one car. I think it was Genevieve? Anyway, thank you for that. I had not found one that was untagged yet. So yay!
Rob's Halfway House Resident » Cullenist » HHBS Member » Monkey Junkie
Image
╰☆╮ Nikki is the TomStu to my Rob ╰☆╮

stellar87
Completely Dazzled!
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 3:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by stellar87 »

Jazz Girl wrote:Nikki~ OH!!! Happy Giggly Robric!!! Answer;: Absolutely not. He could be no cuter. I sooooo love him when he's like that. You truly do love me. And I heart you back! A gifty just for you... It's my favorite Robric. He just looks so....cool! 8-)

As for the NM pics, OH DEAR!! Please someone tell me his sisters got on set and tried to dress him up like Claudia again? Please. If that is what his makeup is going to look at, I am SERIOUSLY concerned. Between that and the picture of Peter on the main LexBlog page. Maybe we gave the makeup artist people a little too much credit kids. Though I do like your idea about him macking on Ashley and it kinda rubbing off. Though, I like the idea of Ashley with Jackson a little more. He is seriously smitten with her and I think they are ubercute together.
YES! Happy giggly Robric makes my heart skip a little beat. Thank you for my gifty! :D I feel this is appropriate.
He does indeed look very cool in that HP still. I love it when he's laying on that bench. Holy hell. AWWWRAWR! I just want to tell everyone to leave and well...yeah...

And yes...the makeup. It pains me to no end. :| I'm a makeup artist and I just feel like it could be done and look so much better. I can't judge everything just from a picture like that and not being there in person and seeing it on film either...but, come on! Just make our Robward look good. Actually make everyone look good, please? lol I really didn't like how Peter looked either. And Jackson's hair? Totally not feeling that either. Kristen looked gorgeous, as did Ashley and Nikki. It seems they are having trouble with the guys. Hmm...I hope they figure it turns out okay. *sigh*
Also, I really think Jackson and Ashley are incredibly adorable together too. I'm so waiting for the Rob and Ashley rumors now though. I already read a few comments about people asking if they were holding hands in the car or not 'cause there is a little video from when the pictures were taken. So yeah, I'm sure Ashley will be Rob's next 'lover'. :lol:
The video for anyone who wants to watch it. You can't see much but you can hear Rob a bit. haha And you can also look for the 'hand holding' :roll:

Kris, you're welcome. :D This one is just for you because we love it so much.
lmao "You see the bear? ROAR!"
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!

akire
Finding a Nice Guy for Angela
Posts: 976
Joined: Sun Feb 08, 2009 7:03 pm
Location: Colorado

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by akire »

^^ You are not kidding about the guys makeup. I agree that both Nikki & Ashley looked really good in the pics & Kristen looked amazing -- even in that robe the size of a small tent. But the guys look like they just have wayyy too much powder on in totally the wrong shade. You know, like after you've been in the sun too long & your makeup doesn't match your skin.

Sorry about your Jonathan, JG, he was an innocent victim in the monkey comparison. :lol: Remember how it was always that he didn't want to sing a solo b/c he didn't "feel ready"? Ah, good times. I hear what you're saying about feeling protective of the old school crush, I totally have Jordan Knight's one solo "hit" on my iPod. hahaaa. Ahem. Don't tell anyone that, it is my secret shame.

And I'd never heard Robric before, that is great!
Image

Image Image Image

stellar87
Completely Dazzled!
Posts: 1474
Joined: Sun Nov 09, 2008 3:01 am
Location: The Brit's side...any and everywhere ;-) (Washington State)

Re: Robert Pattinson as Edward Cullen #10

Post by stellar87 »

akire wrote:^^ You are not kidding about the guys makeup. I agree that both Nikki & Ashley looked really good in the pics & Kristen looked amazing -- even in that robe the size of a small tent. But the guys look like they just have wayyy too much powder on in totally the wrong shade. You know, like after you've been in the sun too long & your makeup doesn't match your skin.
Yes! I saw Kristen and was like holy hell! Hot much? haha Even in the huge robe. And you are right on with the guys looking like they have the wrong shade of powder on...it's like they can't get it match right. I don't get it though. They get it to match with the girls, why not the guys? I actually just made a comment somewhere else that Rob looks like a kid who got into the flour while his mum was baking. :lol:
Image
ImageImage
Kristiner is the Rob to my TomStu. HA!

Locked